tirsdag 22. april 2008

Tirsdagstrafikk

Dette har vært en travel dag for muttern. Det begynte med at jeg oppførte meg som en tulling for å få henne opp av senga. Da hun stod opp la jeg meg pent i kurven min og latet som ingenting....fliiiiir. Etter en stund tok hun meg med i bilen for å dra ned til Jevnaker for å gå tur, så hun er nå snill med meg også da. Dro siden innom klesbutikken for å finne jakke til veslejenta, men de hadde ingen som var noe fine, synes muttern. Dermed bar det bortover til Gran og der fant vi jakke serru. Fikk til og med 30 prosent avslag på den også. Da vi kjørte hjemover ringte de fra jobben til muttern og spurte om hun kunne komme på jobb til kl 12. Da var kl 11.15 Så morsan fikk det travelt ja, men hun rakk det. Slengte selvsagt meg av hjemme først da så jeg måtte tilbringe formiddagen alene, men jeg skal ikke klage....jeg har det egentlig ganske bra. Har fått mat, og venter nå på kveldsturen min. Så er dagen over for meg, men jeg får se om jeg ikke lurer muttern opp i morra tidlig også....hihi

Ingen kommentarer: