fredag 11. april 2008

Fryktelig fin fredag

I dag var jeg alene hjemme hele formiddagen, for muttern reiste til byen tidlig også hadde hun spilletime etterpå. Men da hun kom hjem var hun ikke sen om å ta meg med på tur. Kanskje det hadde noe med at jeg satt og stirret på henne å gjøre. Det pleier å virke...hehe.
Muttern hadde fått en ny sang i dag med mange vanskelig akkorder.....aaaargh...det låter ikke pent hele tiden når hun øver, det skal jeg hilse og si. Også synger hun ved siden av også. Da hender det jeg stikker nesa godt innunder halen og lukker øra.
Jeg har kanskje ikke sagt at muttern har begynt som vikar på et arbeidssenter i kommunen? I dag kom det forespørsel om hun kunne jobbe flere dager framover. Hun ble veldig glad da assa.
Nå er det endelig helg igjen, og både mutter, fatter og menneskevalpen skal være hjemme. Det blir koselig det.

Ingen kommentarer: