mandag 28. april 2008

Endelig mandag!

Det var deilig å få hjem muttern. Hun og tante har nemlig vært på hotell-weekend i Sandefjord og tatt livet med ro. Fint for dem det, men jeg måtte være alene hjemme sammen med farsan og mennskevalpen, og det betyr at det ikke ble så mange, lange lufteturer på meg...tsk tsk. Men i dag har jeg vært på tur i byen sammen med mormor. DET var saker det, jeg fikk brukt nesa mi veldig godt.
Vi har håndverkere i huset i dag. Og de blir nok her noen uker framover også. Badet vårt skal nemlig pusses opp og det tar nok sin tid det. Heldigvis har vi et knøttlite bad til så de får dusja seg osv. Men muttern er allerede lei, hun er så utålmodig den dama der assa. Jeg derimot, bare krøller meg sammen i min kjære kurv og gir blanke i alt som heter rørleggere og snekkere.

1 kommentar:

Mandy Lou sa...

Så kjekt at de har starta med oppussing av badet hjemme hos deg, Brynhild. Du må gjerne vise bilder av hvordan det blir etterhvert. :)