tirsdag 16. september 2008

Jakt!

I helga var jeg og fatters på skikkelig skau-tur. Vi hadde med lavvoen og overnattet fra fredag til søndag. Jeg lette etter hare hele lørdag og søndag. Fant spor gjorde jeg også, men fikk ikke ut noe. Om kvelden hadde vi bål og tittet på månen, men jeg syntes det var litt kaldt om natta.

Muttern og menneskevalpen kom hjem fra Kypros i går kveld, de var veldig glade for å se meg igjen. Nå vil jeg at de blir hjemme leeeenge. Har vært altfor mye farting de siste månedene.

Kaldt har det blitt, fyrer både oppe og nede. Det er jo det beste med denne årstida vi er inne i nå. Bestemor og bestefar har vært her og lagt opp veden som ble levert i forrige uke, så vi kan bare fyre og fyre.......sukk....deiiiiiilig:-)

2 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Fint å høre at du har fått familien din hjem igjen. Og du driver og jakter altså. Skal du ut å lete flere harer snart?

Brynhild sa...

Skal iallefall på fjellet i høstferien. Vet ikke om det blir noe før den tid.