mandag 16. juni 2008

Hallo fans:-)

Nå har muttern gått av skaftet! Det ser ut som reine treningsstudioet her i huset nå. Ikke nok med at hun har denne ergometersykkelen sin stående midt i stua, på fredag fikk hun dratt i hus en ellipsemaskin også! I tillegg til en gymnastikkball og manualer!! Makan!!! Hun er så begeistra over at det går an å se dvd mens hun trener på den nye greia. Hva blir det neste? Det lurer jeg på.

Ellers er jeg nå lykkelig over at hun har fått nye, gode turvaner. Hver morra før froskost får jeg meg en god tur som start på dagen. Kunne hatt det verre......

Fattern holder på med å skru opp diverse knagger på det nye badet nå. Ja, det ble ferdig til slutt det også. De må vente med å sette på varmekablene til det har gått noen uker så jeg orker ikke ligge der inne enda, men det ble ganske fint assa. På fredag var de på Ikea og handlet litt inventar, så nå er det meste på plass.

Ellers venter jeg på sol og varme igjen, nå har det vært kaldt lenge nok....brrrrr.....

Ingen kommentarer: