mandag 12. mai 2008

Perfekt pinse:)

Denne pinsehelga har vært helt super. Vi har vært i campingvogna og der har vi kosa oss skikkelig. Jeg har fått ny kjetting der, en veldig tynn og lett en, for muttern syntes den gamle var så tung. Enig med henne i det altså. På lørdag lå jeg ute under grana mi og sola meg mesteparten av dagen, mens de andre holdt på med sitt. Muttern pusset rekkverk og fattern reparerte plattingen. Og menneskevalpen spilte fotball og hjalp til. På sønda fikk jeg en lang sykkeltur, da besøkte vi bestemor og bestefar pr. sykkel. Jeg ble litt sur da jeg ikke fikk leske strupen med møkk-vann, det smaker da mye bedre det enn springvannet som far hadde med....hmphf. I dag var det litt kaldt i lufta og sola skinte ikke så fint som de andre dagene, derfor dro vi tidlig hjem. Det var helt greit, for jeg liker å se over tomta og gården min og sjekke at alt er i orden når jeg har vært borte. Morsan har beiset utemøbler i ettermiddag. Hun følte visst at hun hadde gjort en god jobb for nå har hun satt seg i godstolen med læppisen i fanget. Men der får hun ikke sitte lenge for nå skal jeg snart ha mat og den vil jeg ha nå!

Ingen kommentarer: